utorak, 19. lipnja 2012.

Torta "Duga"


U mom postu o izradi tičina vidjeli ste sliku torte koju sam napravila svom klincu za ročkas. E ono što niste vidjeli je kako je cijela stvar izgledala iznutra. Pošto je u zemlji Teletubbiesa uvijek sve lijepo i skladno, odlučila sam napraviti tortu "dugu", a to je izgedalo ovako.






Za sve vas radoznale evo ukratko kako dobiti ovo. Nije neki kunst. Odaberite recept koji želite, ali tijesto mora biti svijetlo. Zaboravite omiljene čokoladne torte i biskvite s lješnjacima, orasima i sličnim obojenim dodacima. Ja sam se odlučila za tortu od naranče zvanu Narančita. Recept je ovdje. Kad izmutite biskvit, tada ga podjelite u onoliko zdijela koliko boja želite. U svaku dodajte boju po želji i pecite svaki kat posebno. Dodajte malo više boje jer one malo posvijetle kod pečenja. Ja sam koristila boje u prahu i super su (Ktc cca. 15 kn po boji, ali je pakiranje veliko i rok upotrebe oko 3 god.) Malo više posla, ali mislim da se isplati. Inače ovaj žuti sloj je original boja biskvita. Nije bilo potrebe dodavati žutu. Krema neka bude isto svijetla. Mislim da tako boje dolaze bolje do izražaja.

Želim puno uspijeha i molim vas pošaljite slike svojih uradaka.


3 komentara:

  1. Nice, probat cu i ja .... mal gucken ob ich das auch schaffe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma sigurno! Nije uopće komplicirano, jedino se napereš suđa kad si gotov.;-)

    OdgovoriIzbriši