nedjelja, 27. srpnja 2014.

Torte od pelena

Babinje i krštenja su uvijek prigode da drage ljude usrećimo potrepštinama za njihove prinove.
Meni su osobito bili dragi gosti koji su donijeli pelene, jer njih nikad dosta!
Kad odlučite nekome pokloniti pelene to možete učiniti ovako...


...ili ovako...




 (molim zanemarite nered!)

Kad sam prvi puta vidjela nešto ovakvo mislila sam kako je jako komplicirano nešto takvo napraviti, ali malo istraživanja na internetu i malo vlastite kreativnosti i logičkog razmišljanja doveli su do saznanja da sve što zapravo trebamo je malo vremena i volje. A kako bi svima koji su radoznali malo olakšala izradu nečeg sličnog evo uputstva kako je nastala posljednja kreacija - ATV vozila (all terrain vehicles)  s prikolicom. Evo kako takvo vozilo izgleda u stvarnosti.

http://www.croline.com/gfx/adly-prikolica.jpg

Za početak nisam znala što ću napraviti. Stavila sam na stol sve što sam kupila i namjeravala odnijeti i razmislila što bi se dalo od toga složiti.

Odlučila sam napraviti nešto na 4 kotača i krenula u njihovu izradu. Da biste si olakšali posao uzmite neki mali kalup za kolače ili manji lonac. Ja sam uzela obruč jednog dječjeg kalupa za kolače (promjer cca 15 cm).

U obruč slažete pelene i to tako da svaka bude 2-3 cm pomaknuta od prethodne. Preklopi će biti s vanjske strane, a pasice će doći u sredinu kotača i tvoriti otvor za "osovinu".


Evo ovako to izgleda kad je gotovo. Odozgo...
...i sa strane...

Sada sve skupa treba učvrstiti. Najjednostavniji i najbrži način su gumice, onakve kakve koristimo u domaćinstvu. Za kotače trebaju malo veće. Ove su 6 cm i kupila sam ih za nekih 10-tak kn u Narodnim novinama. Sad ih imam za 3 života dosta!    :-)

Ako su gumice tanje stavite 2 ili 3. I sada cijeli postupak ponovite dok ne dobijete broj kotača koji želite. U mom slučaju 4.

 Da se gumice ne bi vidjele omotajte svaki kotač ukrasnom vrpcom. Prvo izmjerite koliko vam treba i odrežite ju nekih 3-4 cm veću kako biste ju lakše spojili.

Ako koristite tekstilne trake kao što sam ja učinila, tada rubove spalite kako se ne bi odvajali končići ili kak mi to doma velimo da se ne bi rihljalo...

 Sad trakicu zaljepite, najbolje pištoljem za vruće ljepljenje ili trakom koja ljepi s dvije strane ili možete koristiti i pribadače. Malo je teško s dvije ruke ljepiti i slikati istovremeno.
OPREZ: Ako koristite pribadače pazite da ju ne zabodete u pelenu. Moglo bi doći do ozljeđivanja bebe koja će tu pelenu dobiti na guzu!

 Od kartona napravite podlogu na kojoj će vaša torta od pelena stajati. Najbolje je dva kartona zaljepiti zajedno, jer cijela torta može biti poprilično teška. Omotajte ga nekim lijepim ukrasnim papirom.

Da bi kotači ostali tamo gdje ih želimo zalijepite iz trakom koja lijepi s dvije strane (ja sam koristila onu s kojom se lijepe tepisoni i linoleumi).

Sada dolazi na red "osovina". Kotače treba međusobno povezati na taj način da se kroz sredinu kotača provuče nešto dugačko i ne predebelo. To može biti dekica koju ste čvrsto umotali u kobasicu ili nešto slično. Ja sam za ovo upotrijebila štrampe (za sve one koji nisu upoznati s ovim žargonskim izrazom: štrample = čarape s gaćicama.

 Kako bih lakše provukla štrample kroz rupu uzela sam komad žice i upotrijebila ju kao iglu.

 Dio sa pasicom sam umotala u kobasicu i gurnula u sredinu kotača.

 Stopala sam čvrsto svezala u čvor i gurnula ga opet u kotače.

 Na kraju je cijela stvar izgledala ovako. 4 kotača povezana s jednim štramplama.

Od drugog para štrampla sam napravila volan. Provukla sam ga kroz prednje kotače, uz već prije provučene "osovine".


 Povezala sam ih gumicom uz kotače i na drugom mjestu nekoliko centimetara iznad.


Kroz tako nastalu rupu provukla sam kremicu. Možete staviti boćicu, osobito lijepo izgledaju one sa poklopcem u boji. Na taj način dobijete...


...prednje svijetlo.


 Od stopala štrampla oblikovala sam volan, navukla sam na njih čarapice kako bi dobilo potrebnu čvrstoću i oblik.

 

 Stavila sam slinček ispod svijetla i na taj način dobila blatobran. Drugi sam stavila na stražnje kotače i dobila stražnji blatobran. Ispod kremice sam nagurala čarapice i na nju stavila vozača...


Tko veli da zečice ne znaju voziti nabrijane mašine ;-)...
 

Slijedi prikolica. Oko bombonjere sam zalijepila karton...

... i napravila kutiju.

 Sa trakom za ljepljenje tepiha sam ju učvrstila na podlogu.


 Sada kutiju treba "obući" da se ne vidi karton.


 Dva mala ručnika...


i slinček s natpisom umjesto tablice...


 ... i naravno kotači.


Kotače sam napravila od dva para čarapica - 1 par = 1 kotač



Čarapice se  presavinu na pola...


... i namotaju poput puževe kućice.


Kad sam namotala prvu, oko nje sam namotala drugu, ali tako da sam otvor črapice ostavila nenamotan, jer...


...on se prebaci preko "puža" i učvrsti cijelu stvar.


 Od iza ovo izgleda ovako...


...a ovako sprijeda. Kotač zalijepite trakom za tepihe na mjestu gdje ih želite na prikolici. Možete staviti 2 ili 4, po želji.


Zatim sam pomoću gumice učvrstila zeku za kremicu...


... i od namotanog ručnika složila mu udobnu sjedalicu.


Sada natovarite prikolicu...


 ...ukrasite po želji i...


...TA-DA gotovo!



Po želji umotati u celofan ili til i nekome uljepšati dan.



Evo pošaljite mi slike svojih remek dijela od pelena, pa da ih i drugi vide.

Nema komentara:

Objavi komentar